2015. március 17., kedd

3. rész


Sziasztok! Eléggé hamar meg érkeztem a 3. résszel. Tudom, hogy az van kint, hogy Szerdánként meg Szombatonként van új rész, csak a suliban van ilyen kampány amit minden évben a 8.-osok csinálnak és a kampány végeztével van egy szavazás, hogy az Ápr. 1-i fordított napot melyik osztály csinálja. Rengeteg dolgot kell még ma is csinálnom  és holnap szerintem hulla fáradt leszek még enni is. :D Szóval ezért hoztam egy nappal korábban az új részt. :)
Jó olvasást mindenkinek!




Fáradtan kinyomom az ébresztő órát majd kinyitom a szememet. Habár ez kár volt, mert mikor megláttam, hogy hány óra kisebb frászban törtem ki. Elkéstem a suliból és a cuccaim is otthon vannak.
Szép óvatosan bújok ki az ágyból,hogy Caithlyn-t ne ébresszem fel, hagyni akarom őt pihenni. Legjobb lenne itt maradni és nem menni suliba, de utálok pótolni. Úgy döntöttem, hogy bemegyek a maradék órákra és majd útközben kitalálok jó magyarázatot a késésemre.
Bementem a fürdőbe kicsit rendbe tenni magam majd válogattam Cait ruhái közül és a stílusomhoz legközelebb állót kiválasztottam majd felvettem és elindultam gyorslépésben a suli felé.

- Ne feledjétek, jövő hét kedden dolgozat, mehettek! – pont sikerült végszóra beesnem a történelem órára.
- Lia, szia. – mikor meghallom az igen ismerős hangot a hátam mögül szinte fizikai fájdalomba kerül megfordulnom. Pontosan tudom, hogy ez a csodás hang kihez tartozik.
- Aaron… - mondom halkan miközben megfordulok és magamra erőltetek egy mosolyt ami eléggé bénára sikeredett.
- Most ha jól tudom van egy lyukas óránk. Tudunk beszélni? – kérdezte kedves hangon miközben közelebb lépet felém egy lépést. Ahogy ő előre lépett, én hátra.
- Öhm… Nem hiszem, hogy ez jó ötlet. Amúgy is, miről tudnánk beszélni? A hétvégi foci meccsről? Arra ott vannak a haverjaid. – foci meccs? Ez most komoly? Még is hogyan jutott pont ez az eszembe?! Hogy én mekkora egy hülye vagyok, szinte azt sem tudom, hogy mit beszélek. Ha Aaron közelében vagyok mindent elfelejtek, a gyomromban felélednek a lepkék. Úgy mint rég. Az sem segít mikor megláttam most a gyönyörű szép mosolyt az arcán. A rosszfiús külsőhöz pontosan tökéletesen párosult ez a mosoly amit régen és most is oly annyira imádok. Az illata, és úgy teljesen egyben az egész lényét imádom.
- Nem a foci meccsről akarok beszélni. Hanem ami köztünk volt. Nem zártuk le normálisan a közös időszakunkat és szerintem mindkettőnknek könnyebb lenne a túllépés ha megbeszélnénk. – 45 perc a volt szerelmemmel aki iránt még mindig nem tudok közömbös lenni? Nem tudom, hogy jó ötlet-e… Abban viszont igaza van, hogy meg kéne beszélnünk a dolgokat, csak azt nem tudom, hogy készen állok-e. Ha lezárnánk a korszakunkat akkor az már végérvényesen a kapcsolatunk lezárását jelentené, én pedig nem tudnám elfogadni. Még nem, mert él még bennem az a halovány kis remény, hogy egyszer újra kezdünk mindent. Nem hiszem, hogy eltudnám őt engedni. Viszont az agyam azt mondja, hogy el kell felejtenem, mert ha egyszer megtette azt amit megtett, akkor máskor is megfogja tenni.
- Lia, kérlek… - mondja halkan és lágy csengéssel a hangjában amitől megborzongok. Nem válaszolok neki csak bólintok és leülök a pad tetejére. Tekintetemmel követem ahogy Aaron becsukja az ajtót és leül a velem szemben lévő padra.
- Mit akarsz mondani? Nem nagyon tudod kimagyarázni azt, hogy megcsaltál… - mondom halkan, nem nagyon van erőm még beszélni sem.
- Tudom, hogy sosem fogsz megbocsátani nekem és én ezt tisztába is tartom, hisz nem akarok rád erőltetni semmit sem. Viszont hiányzol, hiányzik a társaságod. Furcsa, hogy nem vagy mellettem. Nem kérem azt, hogy legyünk újra együtt, csak próbáljunk barátok lenni. – mikor mondja, hogy legyünk barátok a szívem szorul össze. Nem nagyon tudom elképzelni magamat Aaron barátjaként.
- Aaron… Nem hiszem, hogy ez most jó… Mármint persze legyünk barátok, vagy is megpróbálhatjuk. – hirtelen elhallgatok, mert rájövök, hogy nem nagyon érthető az amit mondok, mivel eléggé dadogok. Teljesen zavarban vagyok a közelében. Mintha nem is én lennék.
- Nah a lényeg az, hogy nem tudom, hogy készen állok-e rá. Még kell nekem egy kis idő. – mondom neki majd lepattanok a padról és kisétálok a teremből, nem akarok több időt vele tölteni. Kimegyek a suliból és elindulok sétálni a parkba, ki kell szellőztetni a fejemet.

A padon ülök a parkban és csak nézek ki a fejemből. Az életem teljesen romokban hever. Tisztára megváltoztam, nem szoktam lógni a suliból most még azt teszem.
Kb olyan 1 óra múlva elindulok haza, egyedül akarok lenni, bebújni az ágyamba és siratni a kapcsolatomat. Tudom, hogy nem kéne ezt tennem, de egyszerűen nem bírom elviselni Aaron hiányát. Viszont nem jöhetek össze vele újra, mert nem akarom azt, hogy újra fájdalmat okozzon…
Habár még csak olyan este 6 lehet, de hamar el is aludtam, reménykedek abban, hogy ha elalszok akkor nem fogok a volt kapcsolatomon agyalni. Habár pechemre pont a régi időszakokat éltem át újra, álmomban. Az első randi, első csókom Vele…

UI.: Ne haragudjatok, hogy ez a rész kicsit rövidre sikeredett, csak mint mondtam húzós egy hetem van, a következő részt igyekszem hosszabbra írni. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése