2015. március 21., szombat

4. rész

Sziasztok! Ahogy ígértem itt az új rész, ami személy szerint a kedvencem. *-* Ahogy mondtam sosem terveztem fanfic-ot írni még is ez a rész mondhatni az lett. Remélem tetszeni fog mindenkinek.
Jó olvasást!



Riing-riing. Riing-riing. Nyöszörögve nyitom ki a szememet mikor a telefonom elkezd rezegni mellettem. Mikor felvettem egy füst alatt meg is néztem, hogy hány óra van. 6:30.
- Caith… Neked nincs jobb dolgod reggel fél 7-kor hétvégén, mint engem hívogatni? – kérdezem tőle fáradtan és egy kis gúnnyal a hangomban.
- Ne haragudj, de alig vártam, hogy felhívhassalak és boldog szülinapot kívánjak neked. – akaratlanul is elmosolyodok mikor úgymond felköszönt. Te jó ég, 19 éves vagyok, tiszta vén.
- Köszi, de ezzel pár órát még várhattál volna.
- Nem tudtam tényleg bocsáss meg. Alig várom, hogy lássad az ajándékomat. – szinte már fáj, hogy mennyire izgatott. Pedig tudtommal nem neki van szülinapja, de haragudni nem tudok rá pedig akarnék, hogy ilyen korán keltett fel. Viszont ha az ajándék miatt ilyen izgatott akkor biztos tényleg nagyon jó lehet, mivel ő nem szokott ennyire pörögni semmi miatt sem.
Még beszélgettünk egy darabig, majd letettem. Próbáltam vissza aludni, de amint Scarlett meghallotta azt, hogy ébren vagyok feljött felköszönteni. A szülinapokban azt nem szeretem, hogy az egész család egyesével köszönt fel. Valahogy nem szeretem azt ha én vagyok a középpontban. Ma viszont én leszek és ez ellen nem tudok mit tenni, mondjuk nem is akarok csak ne lenne ennyi felköszöntés.
Mikor elfújtam az ágyban a szülinapi tortám gyertyáit kiküldtem Scart a szobából, majd átöltöztem és lesétáltam a konyhába.
- Nah, mit tervezel mára? – kérdezi tőlem Scarlett miközben egy szelet tortát tesz egy tányérra és oda adja nekem. Hmmm, a kezdvencem, dobostorta. Egyszerűen isteni finom. Esküszöm, ebből a nőből egyszer világhírű cukrász lesz.
- Fhu, hát még nem tudom. Azt terveztem, hogy Caithlynnel elmegyek vásárolni meg moziba, de lemondta. Annyit mondott, hogy estére legyek csinos ruhában. Nem tudom hova akar elvinni, de kezdek aggódni. – mondom nevetve miközben megeszem az adagomat.
- Az biztos, hogy mindenki azon lesz, hogy jó legyen számodra ez a nap, mert megérdemled! – mondta kedves hangon, majd oda jött hozzám és megölelt. Iszonyatosan jó érzés érezni a szeretetét. Mondhatni, mióta Aaronnel szakítottunk azóta szeretet hiányom van. Azt érzem, hogy a családomon és az én drága szöszi barátnőmön kívül senki sem szeret és mindenki kihasznál. Ez lehet igaz, lehet, hogy nem. Mindenesetre én ezt érzem és iszonyatosan szar érzés… Viszont most törekednem kell arra, hogy ez a nap jól sikerüljön, most igenis önző leszek és a szülinapom rólam fog szólni!
Épp mennék fel a szobámba mikor csöngetnek. Megyek ajtót nyitni és egy lány áll az ajtóban. Sokszor láttam már őt Caithlynnel lógni, de személyesen sosem beszéltem vele. Fogalmam sincs, hogy mit kereshet itt nálunk.
- Szia, Kendra vagyok. Caithy küldött, hogy menjek el veled vásárolni helyette, mivel ő nagyon szervez valamit. Remélem beéred velem. – mondja mosolyogva.
- Szia, Lia vagyok. És persze, tökéletes vagy te is. – mondom nevetve, majd mikor végig nézek magamon megszólalok.
- Ha akarod akkor mehetünk már most. Úgy is szétunom az agyamat. – mondom mosolyogva.
- Persze, nekem megfelel.
- Scarlett, elmentem, majd jövök. Szia. – kiáltok be a konyhába, majd felkapom a dzsekimet és bezárom magunk mögött az ajtót.
Bepattanunk Kendra kocsijába és kb olyan fél óra múlva oda is érünk a plázába.
- Caithlyn mondta, hogy milyen ajándékot tervezett neked? – kérdezi tőlem kedvesen miközben a boltok között járkálunk.
- Sajnos nem mondta el csak annyit, hogy valami csinos és szexi ruhába legyek, de mivel nem tudom, hogy mire készül ezért eléggé nehéz megfelelő ruhát találni úgy, hogy nem is tudom hová kell felvennem. – mondom miközben besétálok az egyik üzletbe.
- Hidd el, nagyon, de nagyon fogsz örülni neki. – mondja vigyorogva és ő is bejön utánam.
- Mii? Te tudod? Mond el, kérlek. – fordulok felé izgatottan. Rohadtul nem bírom a meglepetéseket. Egyszerűen kikészülök attól, ha nem tudok valamit.
- Bocis, de nem lehet. Viszont mivel tudom mi lesz este ezért pontosan tudom milyen ruha kell neked. – mondja még mindig vigyorogva és elkezdi nézegetni a ruhákat. Én is ugyan ezt teszem miközben próbálok rájönni arra, hogy még is milyen meglepetést tartogathatnak nekem.
- Hé, képzeld! Első sorba van jegyem az 5SOS koncertre! – mikor meghallom, hogy valaki a kedvenc bandámról kezd el beszélni egyből elkezdek hallgatózni. Tudom, hogy nem egy kimondottan szép dolog, de most nyaah. Imádom őket és automatikusan mindent meghallok a közelemben ha róluk van szó.
- Olyan szerencsés vagy, hogy a szüleid beleadtak a koncert jegybe. Az enyémek le se szarták azt, hogy elakartam menni rá. Mindegy is, az összes jegy elkelt, viszont te érezd majd jól magad. – egyből én is elszontyolodok mivel ugyan az a helyzetem ami a második lánynak; nekem sem volt pénzem a jegyre és már az első 3 napban eladták az összes jegyet. Kész, végre életem szerelme itt lesz egy köpésnyire tőlem, de nem láthatom…
- Lia, hé, figyelj már! – szól Kendra a hátam mögül és egy adag ruhát nyom a kezembe.
- Menj próbáld fel őket. – mondja majd mikor meglátja, hogy mi a bajom egyből együttérzést látok az arcán. Úgy látom ő is a tanúja volt az előbbi beszélgetésnek.
Nem mondok semmit, csak bemegyek a próbafülkébe és elkezdem felpróbálni a ruhákat. Az egyik ruha egy térdfölöttig érő fekete ruha volt barna övvel, de mivel mind a ketten úgy döntöttünk, hogy ez a ruha nem áll jól nekem ezért felpróbáltam egy másikat, de mivel az sem volt az igazi ezért felvettem a harmadik és egyben az utolsó ruhát amit behoztam ide magammal. Amikor felvettem már akkor tudtam, hogy imádom. Ez végre tényleg én vagyok. Csillagos térdfölöttig érő, a combomhoz simuló szoknya van rajtam. Tudjátok melyik; ilyen lilás-rózsaszínes és olyan mintha az univerzumot néznéd. Aztán felvettem a hozzájáró elől szét cipzárózható toppot és rá egy fekete bőrdzsekit aminek az ujját a könyökömig feltűrtem, illetve felvettem a kiegészítőket hozzá amiket Kendra választott.
- Ohh, ez az! – mondja Kendra amikor végig nézett rajtam az általa választott ruhában. Nagyon imádom, teljesen magaménak érzem.
- Nah akkor menjünk, fizessünk. – mondom és elő veszem a pénztárcámat miután átöltöztem és elindultunk a pénzár felé.
- Felejtsd el! Szülinapod van, vedd úgy, hogy tőlem ezt kapod ajándéka. – mondja mosolyogva és kifizeti a ruhámat.

Elmentünk még fagyizni aztán átmentünk hozzám. Scar már nem volt otthon mivel sajnos mennie kellett dolgozni, de Kendyvel így is tök jól elvoltunk.
- Kendra, mikor is találkozunk Cathel? Csak mert fél 5 van. – mondom mikor megnézem a telefonomon az időt.
- Tényleg? Te jó ég! 6-kor találkozunk vele és még csomó dolgunk van. – mondta és gyorsan felpattant az ágyról és oda sétált a „sminkes” asztalomhoz.
- Mit keresel? – kérdezem mikor követem a tekintetemmel.
- Megcsináljuk a végső simításokat. Amíg elő szedem a cuccokat addig menj és vedd át a ruhádat. – mondta és elő is kezdett pakolni. Én inkább nem is mondtam semmit csak bementem a fürdőbe és felvettem az új ruhámat. Mikor vissza mentem már minden elől volt az ágyamon. Huh, látom sikerült mindent megtalálnia, Caith aztán mindent elmondhatott neki.
- Most már tényleg elmondhatnád, hogy hova megyünk. – mondom miközben nézem a tükörben ahogy elkezdi megcsinálni a hajamat, majd elkezd kisminkelni.
- Nyugi, legyen annyi elég, hogy imádni fogod, oda meg vissza leszel. – mondja izgatottan és tovább csinosítgat.
1 óra múlva tetőtől-talpig teljesen kész voltam az indulásra.
                              
Kb olyan háromnegyed óra múlva ott is voltunk kocsival a helyszínen ahol Caith várt minket. Kiszállok a kocsiból és körül nézek. Pontosan tudom hol vagyunk, itt lesz ma este az 5SOS koncert amire nincsen jegyem. Kendra karon ragad és oda sétálunk Caithlynhez.
- Nah végre, hogy itt vagytok. Azt hittem sosem fogtok ide érni. Gyertek, mert a végén még elkésünk. – mondta sürgetően és már be is ment az épületbe. Nah innentől fogva már tudtam, hogy bejutok a koncertre. Legalább is abban reménykedtem, hogy ez a meglepetése.
- Amelia, te vagy a legeslegjobb barátnőm. Immár 19 éves vagy és pont ezért megérdemled a világ legjobb születésnapi ajándékát amit én el is intéztem neked. Úgy hogy gyere. De várj, csukd be a szemed! – mondja határozottan én pedig egyből becsukom a szememet.
Caith vezet engem már nem tudom mióta, de folyton attól félek, hogy neki megyek valaminek, vagy valakinek pedig nincs okom félni, mivel bízok a legjobb barátnőmben.
- Most már kinyithatod a szemed. – suttogja a fülembe mikor benyit egy szobába és betol. Én szép lassan kinyitom a szemem és vagy úgy 5 percig nem tudok megszólalni.
- Mi… Nee… Te jó ég… Ez nem lehet igaz… - hebegem mikor végig nézek a srácokon. Calum, Ashton, Irwin, és Ő, ott van Ő. Luke Hemmings aki mosolyogva nézi a zavaromat.
- Nah azért nem kell így megkukulni, nem harapunk. – mondja röhögve Ashton.
- A magad nevében beszélj, Ash. – feleli perverzül mosolyogva Luke. Na ne, ne csinálja ezt, ne hozzon zavarba. Mióta megismertem a bandát azóta vágytam arra, hogy találkozhassak vele és most itt van előttem. Ott ül a fotelben a gitárjával a kezében és engem méricskél.
- Nem sokára kezdenünk kell, te viszont nem a tömegbe mész be, hanem a VIP-ból nézheted végig a koncerted. – feleli mosolyogva Calum majd oda jön hozzám és megölel majd felköszöntenek egyesével. Akaratlanul is Luke-ra nézek amikor csak ő maradt. Leteszi a gitárját a fotel mellé, oda sétál hozzám és a fülemhez hajol.
- Boldog szülinapot, Amelia. – suttogja olyan lágy hangon, hogy attól engem kiráz a hideg.
- 5 PERC KEZDÉSIG!! – egyből össze rezzenek mikor meghallok egy férfi hangot amint bekiált a szobába.
- Mennünk kell, de koncert után találkozunk. – feleli Luke kacsintva és kisétál a többiekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése