2015. március 15., vasárnap

1. rész



Fősulis vagyok és ott az első osztályt járom. Az unokanővéremmel élek itt Londonban, mivel a szüleim híres producerek ezért szinte semmit sincsenek itthon. Másoknak ez biztos furcsa lenne, de én mára már megszoktam. Megszoktam, hogy a szülinapomon felhívnak Skypeon és úgy köszöntenek fel, már hozzá szoktam, hogy szinte soha nem látom őket. Pont ezért nem is csinálok belőle semmi problémát, alkalmazkodni kell az adott helyzetekhez.
- Lia, ébredj, elfogsz késni a suliból! – kiált fel Scarlett a földszintről. Semmi kedvem nincsen iskolába menni, 2 napja szakítottunk a barátommal, a kisírt szemeimmel szó szerint úgy nézek ki, mint egy zombi. És az még tetézi is a dolgokat, hogy történetesen Aaron az osztály társam. Kerek 2 évet voltunk együtt, életem legszebb időszakát kaptam tőle… Aztán egy buliban láttam smárolni egy másik csajjal. Ott helyben éreztem, hogy vége valaminek, valaminek ami eddig az életem része volt. Aaron persze próbálta védeni magát és mondta, hogy nem volt józan, nem tudta mit csinál. Jaah persze, akkor nem kellene annyi piát inni, és akkor nem csinálna hülyeséget. Én szakítottam vele, de így is pokolian fáj, úgy érzem mintha kitéptek volna belőlem egy darabot.
Fáradtan, megduzzadt szemekkel szép lassan lesétálok a lépcsőn és bemegyek a konyhába. A tányéromon már ott volt a frissen készített palacsinta.
- Nem vagyok éhes Scar… Nem birok egy falatot sem enni. – mondom szomorúan, de azért harapok egy-két falatot a palacsintámból, majd felkeltem a székemből és felmentem a szobámba készülődni. Pont ezt szeretem Scarlettben, nem erőlteti rá magát az emberekre, nálam pedig jól tudja, hogy ilyenkor nem vagyok túl beszédes kedvemben. Ha valamit el akarok mondani neki azt egy idő után úgy is elfogom. Ha meg nem, akkor jól tudja, hogy ne kérdezősködjön.
Az elmúlt két napot hétvégén azzal töltöttem – azon kívül, hogy szinte megállás nélkül sírtam – hogy az interneten keresgéltem olyan videókat amiken smink tanácsokat adnak, hogy eltudjuk jól takarni a karikás, kisírt szemeinket. Jó pár praktikát, technikát tanultam meg ezalatt a 2 nap alatt amit most élesben is be fogok vetni. Így hát le is ültem az asztalamhoz  és bele néztem a tükörbe. A tükörből egy szomorú, csalódott lány nézett vissza rám aki lelkileg teljesen össze van törve. Nah, de ezen változtatunk! Elővettem a smink készletemet és elkezdtem felvinni az alapozót a bőrömre. Nem sokkal később készen is lettem, és sokkal emberibb látványt nyújtottam. Muszáj azt mutatnom a suliban mindenkinek, hogy igen is jól vagyok és túl léptem a szakításunkon. Mondjuk ez nem lesz egyszerű, főleg, hogy bármelyik pillanatban elő törhet belőlem a sírógörcs…
Mikor mindennel végeztem felöltöztem, vállamra kaptam az oldaltáskámat és elindultam a suliba. Séta közben bedugtam a fülest a fülembe és zenét hallgattam, muszáj felkészülnöm arra, hogy 2 nap után most látom újra először… A gyönyörű szép szemeit, mogyoró barna haját… Nem szabad meginognom, nem sírhatom el magam ott mindenki előtt. Mutatnom kell a látszatot, hogy erős vagyok. Majd ha haza jöttem akkor össze törhetek. Újra és újra.
- Liaaaa, sziaa. – ugrott rá a hátamra az én legeslegjobb barátnőm aki arcon puszilt majd elém lépett és mosolyogva nézett rám. Imádom őt, a legeslegjobb dolog az életemben. Mindig mellettem áll, és akár hajnali 3-kor is felhívhatom ha valami baj van. Nagyon fontos személy az életemben, nem is tudom mit kezdhetnék nélküle. Habár a suliból nagyon sokan kezdtek el elméleteket szövögetni, hogy Cait és én járunk, mivel ő a lányokat szereti. Pont ezért sokan is elítélik szegényt, de belepően jól kezeli a pletykákat. Én sosem ítéltem el. Igazából nem szoktam senkit sem elítélni, ebbe beletartoznak azok is akik a saját nemüket szeretik. Ettől még ugyan olyan emberek mint a heterok. Sosem zavart, hogy Caithlyn a lányokat szereti, ettől függetlenül mindig megtudtam vele beszélni a pasis dolgiamat, mindig tudott segíteni.
- Cait, szia. – mondom miközben megölelem őt. Iszonyatosan jól esik az, hogy vissza ölel, szükségem van egy lelki támaszra, mert nem bírom elviselni azt, hogy Aaron megcsalt…
- Jól vagy? Hogy viseled a szakítást? – kérdezi tőlem halványan mosolyogva.
- Hát… Nem túl jól. Egész hétvégén csak sírtam és Rá gondoltam… Nem tudom elfelejteni, a közös pillanataink élénken élnek bennem, a csókja, az ölelése… Annyira fáj, hogy már nem az enyém. – mondom halkan, hogy más ne hallja, miközben pislogok párat felfelé, nehogy lesírjam most a sminkemet amin annyit dolgoztam.
- Emlegetett szamár.. – biccentett a fejével, hogy nézzek hátra, azt is tettem. Ott jött Ő, mintha meg sem viselné az, hogy többé nem vagyunk együtt. Ott jön a hülye menő hajával, a több milliárdos ragyogó mosolyával. Én pedig nyomban elájulok a látványától, a menő stílusától, és a sok emlékünktől…
- Azt hittem, hogy jobban fogom bírni, de tévedtem. Kérlek menjünk be… - mondom halkan a legjobb barátnőmnek aztán elindultam a suli felé. Cait jött utánam. Nem mondott semmit, de tudom a tekintetéből, hogy nagyon sajnál. Bárcsak vissza tudnánk tekerni az időt csak egy kicsit, hogy legalább még egy napig boldog lehessek Vele… Még akkor is ha tudnám, hogy mi lesz a vége. Nem számítana, mert boldog lennék legalább egy kis időre.
Bementünk az osztálytermünkbe, én pedig leültem a helyemre. Nincs semmi kedvem beszélgetni másokkal, vagy bárhova is menni, egyedül akarok lenni, vagy nekem annyi is elég lenne ha Aaron nem lenne itt. Nem akarok vele találkozni, nem akarom látni és hallani a hangját. El akarom őt felejteni, de az úgy eléggé nehezen megy mivel nap, mint nap találkozunk egymással.
                                           
A nap többi része szerencsére gyorsan eltelt egyszóval hamar haza mehettem. Már tényleg nagyon örültem, hogy vége lett a mai napomnak, mert már nem nagyon bírtam Aaront nézni… Rengeteg filmet néztem, csomó szakítás volt benne, de átélni… Még rosszabb, mint nézni. Hát igen, ez a valóság, a filmek pedig csak kitalációk. A való életben nem szerepel szőke herceg fehér lovon és nem végződik minden történet Happy End-el.
Mikor haza mentem senkit nem találtam a házban, csak az én imádni való kutyámat. Hát persze, Scar ma sokáig dolgozik, hurrá. Mondjuk most úgy is egy kis magányra vágyok, megnézem a Gossip Girl első két évadát, eszek egy adag fagyit és síratom a kapcsolatomat. Ehhez tartva magamat bementem a konyhába, a táskámat leraktam és készítettem magamnak egy tál popcornt. – úgy van, rontom a bőrömet, de kit izgat?! Nem akarok senkinek sem tetszeni!  - Mikor csilingelt a mikró kivettem a pattogatott kukit és felmentem a szobámba majd benyomtam a DVD lejátszót, aztán bemásztam az ágyamba és a számba tettem egy adag kukoricát.
Épp a legizgalmasabb résznél tartottam mikor csöngetnek. Unottan leállítom a filmet és elkezdek lecsoszogni a lépcsőn.
- Szia, Ethan vagyok az új szomszéd. Anyám mondta, hogy jöjjek mindenkinek köszönni és hozzák sütit. – mondta kedvesen mosolyogva a kezében egy doboz süteménnyel, de azért láttam a tekintetén, hogy meglepődik, hogy ilyen állapotban nyitottam ajtót. Hát ha le kéne most írnom magam akkor nem is tudom mihez hasonlítanám magamat… Talán egy csöves zombihoz. Kócos haj, lesírt smink és egy takaró amit magam köré tekertem. Bizalomkeltő látvány vagyok, igaz? Minden pasi álma. Haha…
- Te mindig így nézel ki? – kérdezte tőlem nevetve mivel a köszönését még mindig nem viszonoztam. Eléggé bunkónak tűnhettem, de ami azt illeti Ethan kezdett egyre ellenszenvesebb lenni számomra. Már csak a külseje miatt is. Belőtt séró, menő bőrdzseki és rosszfiús mosoly. Pont olyan típusú ember akit jó messziről el akarok kerülni.
- Ööö.. Nem. Csak most kicsit rossz időszakom van. – mondom érzéstelen hangon. Hogy ez mekkora egy bunkó, megáll az eszem. Milyen stílusban beszél már?! Még jól a képembe is röhög, már csak remélem, hogy hamar elköltözik innen, vagy nem a mi sulinkba fog járni. Egy lánytól ilyet kérdezni; hisz burkoltan közölte velem, hogy eléggé rondán nézek ki. Jó, az megint más tészta, hogy jelen esetben igaza van, de akkor sincs joga ilyet mondani.
- Eléggé sokan laknak itt, szerintem jobb ha mész ha még ma haza akarsz menni. – mondom neki gúnyosan, és egy erőltetett mosolyt csaltam az arcomra, majd rá csaptam az ajtót. Végre megszabadultam tőle, és vissza térhetek az én puha ágyikómba szomorkodni és nézni tovább a GG-t. Chace Crawford legalább megvigasztal a szuperszexi külsejével. Ha már a valóságban nincs szerencsém a pasik terén, akkor legalább legyen egy olyan sorozat ahol bátran bámulhatok meg bárkit.
Lehetett vagy úgy hajnali fél 1 mikor végre sikerült elaludnom, de akkor is csak úgy, hogy fél óránként felébredtem és össze vissza forgolódtam. A párnám vizes volt a sok könnytől, takarom nem úgy volt ahogy kellett volna hanem rám volt tekeredve. Elkezdtem rúgkapálni, hogy valahogyan letudjam szedni magamról a takarót. Mikor ez végre sikerült csapzottan feküdtem a hátamon és totál kifáradtam attól, hogy próbáltam leszedni magamról a takarót.
Egyszerűen nem bírtam kényelmesen elhelyezkedni. Ezért inkább csak néztem a plafont és hagytam, hogy lágyan csikizzék az arcomat a könnycseppeim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése