2015. március 20., péntek

Spoiler!

Sziasztok, szép délutánt mindenkinek! Ti is láttátok ma a részleges napfogyatkozást? Remélem senki sem nézett közvetlenül bele. :D Én ilyen heggesztő izén keresztül nézhettem meg amit a suliban a tesitanárunk adott, hogy megnézhessük. *-* Nagyon szép volt, kár lett volna kihagyni. :)

Holnap jön az új rész ami már olyan 60%-ban kész is van. :3 Kicsit másra sikeredett ahogy először terveztem el. Sosem terveztem fanfic-ot írni most még is a 4. rész olyanra fog sikeredni. Személy szerint ez a kedvenc részem, ez áll a legközelebb hozzám, mert mondhatni beleírtam az én stílusomat - majd holnap meglátjátok, hogy hogyan értettem ezt - illetve benne vannak úgymond a vágyaim is. Mondhatni ez egy eléggé személyes részre sikeredett, de én már most imádom pedig nem fejeztem be. <3 Remélem nektek is tetszeni fog. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése